mandag 23. mars 2009

Mandag..

Da var helga over da, igjen..
Helga har vært fin! På lørdag var vi jo på katteutstilling og det var masse fine katter der, men jeg syns så synd på de fordi jeg liker ikke at de små, lekne, småtrolla blir låst inne i bur for å bli sett på. men det er bare sånn noen mennesker liker å gjøre med dyra sine, desverre.
Etter det dro jeg hjem og rydda gangen og badet. Og senere på kvelden kom jeanett og nils hit. da spilte vi buzz og så på American History X. En sinnsykt sterk og bra film.

På søndag rydda jeg og stian hele klesrommet og det tok et par timer! Men fint ble det. Så på kvelden dro vi på kino med jeanett og nils og så "fredag den 13".. Skvatt mye ;p

i dag har jeg spist bare sunt! STOLT! Og trent!! Nå skal jeg snart dusje, så spise middag.
På onsdag skal jeg en tur til dyrenes hus i bærum for jeg skal kanskje jobbe som frivillig der! (dyreneshus.no) . Gled meg!

Ingen kommentarer: