onsdag 4. mars 2009

Snart helg!

Nei nå er det ikke lenge til helg og jeg kan med hånda på hjertet si at jeg gleder meg utrolig mye. Jeg syns det er så mye dritt på jobben nå - som jeg ikke gidder å ta her.. Jeg blir psykisk sliten av å være der til tider.. Motivasjonen er på bunn for å si det sånn.. Og sånn skal det ikke være.. Gleder meg masse til helg.

Til helga skjer det litt også. Skal på MC messe på lørdag i lillestrøm :D også på søndag kommer family på besøk for å feire litt bursdag siden jeg blir 20 år på mandag =D=Dglæd mæ.

I dag har jeg og stian trent igjen og i dag ble jeg ordentlig svett. Trente bare kondis i dag og det føles så godt nå! Etter stian har dusja nå, så skal vi se på en film og kose oss sammen..

I morgen skal vi til drøbak, og det blir kos. Snakke litt med mams og paps om skole og livet videre. Fornuftig. Hoho..

Blogges !

1 kommentar:

Anonym sa...

hehe, ja :)