torsdag 26. mars 2009

snart helg!!

Nå er det bare i morgen igjen, så er denne helvetes uka over! Er så mye dritt på jobben nå at jeg orker snart ikke mer. Blir gal i hodet mitt :P men fredag i morgen. heldigvis.

I dag hadde jeg min siste personlig trener time på Elixia og det gikk bra. nå fikk jeg et program for ben og rygg. Fra før av har jeg et for overkroppen :) blir sikkert bra ! :D

Helgen min ser slik ut, for de som lurer:
Fredag - SLAPPE AV! Håper jeg..
Lørdag - Sverige på dagen. Kino på kvelden (Gran Torino) med kjæresten min og Henning forløpig.
Søndag - Dyrenes hus på formiddagen.

Dessuten skal jeg ta tatovering snart!! HEIAMEG. Stian var å sjekket prisen på den jeg skal ha idag, og den koster mellom 1000 og 1200 kr. og det skylder stian meg, så han skal betale. Jippi. Gleder meg. dere får se bilde den dagen den blir tatt, som jeg håper er snart. =)

DESSUTEN, vil jeg kjøpe meg leilighet!! makan.. når jeg begynner på skole, hvis jeg kommer inn, skal jeg og stian til banken og høre om lån! :D digg.. og udigg? i dont know...

Ingen kommentarer: