søndag 1. mars 2009

Søndag og sånn

I går så vi Don't mess with Zohan hos nils og jeg må si: DRIT FET. Haha. Lo fært. Har du ikke sett den så anbefaller jeg den virkelig! :P

I dag så har vi ikke gjort så mye på dagen.. Vi slappet av, spiste mossuka (eller hvordan man skriver det) til middag også dro vi og bowla. Jeg vant en av tre serier. Ikke dårlig. Haha. Kaster så rævva, men syns det er kjempe gøy. Etter det leide vi en film, deUsynlige og den var også bra. Norsk film, og det liker jeg veldig godt. Den anbefaller jeg også! Og nå tror jeg at jeg snart skal sove, fordi jeg er sliten..

I morgen skal jeg og Stian på Elixia og trene og jeg gleder meg skikkelig. Fordi det er så lenge siden jeg har trent på studio, og det å kunne trene med kjæresten er ekstra kos! Jeg vil få litt fart på sakene her slik at jeg kan få en finere kropp som jeg kan være fornøyd med til sommeren. Også selvsagt bedre kondis. Jeg vil kunne løpe uten å puste så tungt. Det er hvert fall drømmen. Et mål jeg har. Og jeg vet jeg kan nå det, hvis jeg skjerper meg!

Jeg har også bestemt meg for å begynne med litt "scrapbooking" altså lage mine egne kort osv.. Lagde et i dag, som jeg skal sende til mamma og pappa. Det ble faktisk ganske fint.. Kan ta litt bilder en gang når jeg har laget noen! :D

BLOGGES

Ingen kommentarer: