tirsdag 28. april 2009

Suprise!

I går la jeg meg i senga for å se paradise hotel, mens stian satt i stua og så wipe out.. Og jeg trodde jeg skulle få en rolig kveld , men tv men den gang ei. Plutselig dukker lillekatt inn vinduet og jeg syns hun hadde noe i munnen og det hadde hu. En mus, sin aller første! Er jo vant til døde mus fra storepus sin side, men lillepus har vært så liten enda. MEN, det verste var... DENNE VAR IKKE DØ!!!!! Den rørte seg! den flytta seg! den gikk! IIK. haha. jeg bare "STIIIIIIIIIIIAN, DEN RØRER SEG!" Han bare "hæ?" :p vi fikk den heldigvis ut.. :P Stian sto og lurte på hvordan han skulle fange den, jeg bare "SLÅ DEN, DENG DEN.." Mern jeg mente det ikke, fordi jeg ville ikke at den skulle dø. Fikk bare litt panikk. og hadde Stian slått den hadde det blødd masse overalt .. Så like greit han ikke gjorde det! ;P

I dag har jeg et teit øye, fordi det er rødt! også litt vondt. også renner det litt. i dont understaand. Nå venter jeg på stian også drar vi til drøbak! TJOHO!

1 kommentar:

StineAndersen sa...

hahaha hadde jeg likt å se :p