søndag 8. mars 2009

Siste dag som 19 åring

Det var koselig å ha Nikko & Marte her i går .. Vi spilte spill, så på tv og kosa oss :D Var moro! En deilig lørdag, sånn egentlig..

I dag sto jeg opp, dusja, satt bolledeigen, rydda bordet, rulla ut bollene, satt de til heving, vaska opp, vaska, støvsuga, satt bollene i ovnen, kledde på meg og sminka meg :P hoho.. Nå gjenstår det bare vafler også skal klokka bli 2 og da får vi besøk. Nå ser det hvert fall veldig fint ut her..

I dag er min siste dag som 19 åring også. For når klokken slår 00:00 og det blir 9 mars 2009 blir jeg 20 fuckings år. Tiden går så utrolig fort. Jeg begynner å bli gammal! Haha.. Not. Men hvert fall, jeg gleder meg til å bli 20 fordi jeg føler at da er jeg enda mer voksen, og ikke så liten lengre. Når man sier 19 så bare "åå så ung, så liten" næt. Bare tull.. Gleder meg. Skal kose meg i morgen med kjæresten min.. Så kommer familien til stian på tirsdag også fest i helga.. Gleder meg , for da kommer Melina & Kamilla. My girls!! <3

BLOGGES NÅR JEG ER 20 ÅR.

Ingen kommentarer: