onsdag 11. mars 2009

20år..

Bursdagen min var koselig. spiste på egon med stian og kosa oss med to filmer - selv om jeg sovna til nr 2.. men det er ikke noe nytt da. Av Stian fikk jeg spagavekort på 1000 kr! Det skal bli godt å bruke. Også nydelig blomster. Herligste gutten da..

Søndagen gikk også fint. Var koselig med besøk. Og jeg fikk klær, penger og scrapbooking ting. Kjempe kos! :)

Så natt til i dag våkna jeg og kasta opp.. og holdt på med det til rundt kl 3.. har ikke kasta opp mer siden, men det kommer andre veien.. Bare hvis du ville vite det.. Så mest sannsynlig fått omgangssyken.. Så blir hjemme fra jobb i morgen også.. nesten ikke sovet i natt/dag eller spist.. Nå skal jeg prøve å få i meg en toast.

Håper jeg er bra til helga! Da kommer Kamilla & Melina min <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gleder meg kjempe masse Mari MIIN :D Love you <3

kamilla

Mari Jensen sa...

jeg gleder meg også kamilla min! LOVE YOU <3