torsdag 12. mars 2009

Utfordring

Jeg leste Trude sin blogg (vaskekost.blogg.no) og hun utfordret alle som leste hennes utfordring til å gjøre det samme..


Det første jeg skal gjøre er å skrive 6 positive sider om meg, noe jeg egentlig syns er litt vanskelig. Men jeg skal prøve.


1. Omtenksom
Jeg liker å tro selv, og jeg har hørt fra andre, at jeg er omtenksom. Jeg liker å sette andre foran meg selv, selv om noen ganger må man putte seg selv først. Jeg liker å vise omtanke for andre, jeg liker å lytte og hjelpe. Det er nettopp derfor jeg ønsker å bli det jeg vil bli når jeg blir "stor". Å vise omtanke er noe av det koseligste jeg vet.


2. God Lytter
Jeg liker å tro dette å. At jeg lytter bra. Og jeg er ganske sikker på at det stemmer. Jeg liker å høre på andre, får det med meg og vil hjelpe.


3. God kjæreste
Det er jeg ganske så sikker på at jeg er. Fordi Stian sier det! Så mer om det trenger jeg ikke si. Haha !


4. Ærlighet

Jeg syns jeg er ganske ærlig og ser på det som en god egenskap fordi jeg ikke liker å lyve. Det samme gjelder spill - der kan jeg ikke jukse. HATER det. hoho. Jeg er ærlig. enkelt og greit.


5. Snill

Jeg er en snill person, rett og slett. Bryr meg om mange, og er snill og hyggelig.


6. Blid

Jeg er ofte blid og det syns jeg er bra. Jeg er blid og fornøyd. Masse energi! Hoho


Det siste jeg skulle gjøre var å poste det "beste" bilde av meg.. Så det skal jeg da greie.. Dette er da etter min mening.




1 kommentar:

StineAndersen sa...

Jaa, NIk & Jay <3 Love it