lørdag 25. april 2009

Dumme fot

Å være i sandefjord var koselig, selv om humøret mitt kanskje ikke var på topp fordi jeg hadde så utrolig vondt i foten. Det har seg sånn at jeg klør på tatoveringen, men må ikke klø på den fordi da blir den jo ødelagt. Så jeg er så smart, tror jeg, å "flytter" kløingen. Altså - jeg klør rundt. Problemet mitt er at jeg klør meg i hjel. Det har jeg alltid gjort, jeg har alltid slitt med å la vær å klø fordi huden min er dum og sørger for at jeg klør til jeg dør! Derfor har jeg, som vanlig, fått masse sår rundt hele tatoveringa! Og det gjør vondt, det er ømt og det svir når det kommer noe på det. Det er dustete for å si det sånn. Så i går kveld hadde jeg så vondt at jeg nesten ikke greide å gå, og det var ikke særlig moro. Men koselig for det..

Nå sitter jeg hjemme. Var en tur på trekanten i sta og kjøpte en søt, hvit, tynn og deilig kortbukse! :D Og neglelakker! Stian er i konfirmasjon hos fetteren sin nå og i morgen skal vi da i barnedåp. Vi skal heldigvis slippe unna kirken , så trenger ikke stå opp SÅ tidlig som vi trodde vi skulle! Heheh.. Heeldig. Dessuten har mamma & pappa pulten min hjemme som jeg skal få hit !!! Så må bare komme oss av gårde til Drøbak og hente den! Sweet.

Ingen kommentarer: