torsdag 23. april 2009

Gleder seg til i morgen

I morgen er det fredag og det er jo egentlig grunn nok til å glede seg bare det! Men jeg gleder meg litt ekstra fordi etter jobb drar jeg til Sandefjord for å være med mine søteste, Melina & Kamilla. Og det liker jeg! Vi skal på byen og shake! :D Det er alltid kos. skal hjem på lørdagen igjen da, for skal i barnedåp på søndag. Jeg skal prøve å være flink jente å ta med kamera på alt jeg skal og ta bilder så dere kan få se hvor fint jeg har det! Haha. Det blir vel egentlig mobilkamera fordi det er bedre enn digitaltkamera mitt! Haha, Og mobilen er jo alltid med!


Nå har jeg forresten sagt opp i barnehagen! Slutter etter mai. Så har begynt å søke på butikk jobber, så håper å høre noe positivt fra en eller annen!!


I morgen skal vi lage vafler i barnehagen så håper på fint vær. Gleder meg veldig til helg.


Blogges!


Ingen kommentarer: